Monday, 24 September 2007

Peeling

22 comments:

Ruela said...

HA HA HAHA HH AH AH A HHA HA HAHAH HAH AHA HHA HAHA HHAHAHAH AH!
;))))
MUITO BOM.

Ginnie said...

It makes you want to start scraping off all the old paint! That's how real it it.

Miguel Angel Servellón said...

Lindos Colores!!!! Excelente titulo.
Saludos y Bendiciones

Rowdy said...

Wow!!!. You have a tremendous eye for detail. Superb macro. Great contrasts.

badala said...

Óptimos detalhes de cor e textura... esperemos que a Lili caneças não saiba disto ... :)

Mingo said...

Una imagen muy buena, y muy original el título del post. Magnificas texturas y nitidez. Saludos!

james said...

Título perfeito.

Um abraço.

Eduardo P.L. said...

Literalmente!

Horoabe said...

cool texture! & the title is just great! ;)

Sidney said...

Great texture and colors!
Strange. It is not supposed to be beautiful but it is.

Ruela said...

Estava a pensar nisso badala ;)

L.Reis said...

Ruela e Badala: Se a nosa Lili me contactar, terei todo o prazer em recomendar-lhe um óptimo decapante da Robiallac que, estou certa, iria resolver todos os seus problemas ao nível da cútis :D

Eduardo e James: Foi o que me ocorreu ;)

Miguel e Mingo: Muchas Gracias :)

Ginnie, Rowdy, Horoabe e Sidney: Thanks for your words and humour!

crash said...

that peeling is quite appealing! :-)

roland said...

hi hi hi.. The legend is really according t this shot... Very good work Lina.

Inès said...

Joli jeu de textures !

jump said...

Very nice macro, I like this colour, well done :))

aksel said...

Beautiful colours and texture - I can't quite decide if I like the small light part in upper right corner or not.... :)

Ruela said...

Se não resultar manda-a lá para o meu sitio que eu faço-lhe umas pequenas reparações ;)

Still said...

Fine texture!

Remus said...

Estás a pensar em fazer um?
:):))
Ao olhar esta fotografia, dá-me a vontade de puxar aquilo tudo. :)

José-Angel said...

Me encanta como titulas tus obras. Esto creo que ya te lo he comentado otras veces, pero es que siempre aciertas con tus títulos! :)

Mo said...

o titulo n é original mas tá perfeito