Monday, 4 June 2007

Nhami, nhami



13 comments:

o alquimista said...

Explêndidas cores suculentas formas...


Doce beijo

José-Angel said...

Es como si hubieras fotografiado la imagen de la pasión.

Florian said...

You get a superb realization on the two photographies, but I think I prefer the first one for the light and the composition. Nice !

Anonymous said...

Tentação de Verão

Anonymous said...

Excelente banho resfrescante destas tuas minhas cerejas ... mas de facto não me recordo de as ter pendurado a secar ...
T

Stunner said...

Lovely and creative shots! Yum I love cherries.

crash said...

love your cherries! oops! that didn't come out right!

Olivier said...

Nice again ! I like this light and colors !

Mingo said...

Hermosas fotografias, suculentas cerezas, nada más verlas se me hace la boca agua.Excelentes. Saludos!

Paulo Jorge Oliveira said...

Gosto muito, fotos com sabor!

Remus said...

Fiquei com água na boca.... :):)
Também tenho que tirar umas fotos a cerejas... :) Obrigado pela ideia... :):)

ta said...

As tuas cerejas abriram-me o apetite, mas o preço a que estão pôs-me doente!

Imaginerf said...

Very well done + A good idea !!