Monday, 23 July 2007

Geyser engarrafado [Geyser in the bottle]

.
.
.

22 comments:

teng tan said...

A creative closeup with bold composition and striking lighting effect.

Teng Tan
http://tengtan.aminus3.com

Ruela said...

Fizeste-me rir mesmo estando com uma daquelas gripes!
Mais uma associação perfeita entre título e obra!
BJS.

roland said...

Once more : original, artistic... I'm very often surprised by your pictures Lina and I do like that ! So, thank you for making me smile, and enjoy...

jump said...

Very creativ picture. The light is wonderful :)

{H} creatives said...

You are such a master at turning something so simple into a dramatic shot! This one is no exception! Thanks for continuing the inspiration circle! B-)

Ginnie said...

Great idea, Lina! I love sparkling water, so this is totally up my alley...and creative!

ttomasso said...

this looks really perfect, the bubbles lit on the black background! great shot!

craiger said...

Well done!

kaustral said...

QUE BUENO ESO ME GUSTA ESTE LUGAR
LA SIMPLESA DE LAS COSAS SIEMPRE TRAEN UN TRASFONDO GENIAL ..
BUENO SALUDOS Y SUERTE

kaustral said...

QUE BUENO ESO ME GUSTA ESTE LUGAR
LA SIMPLESA DE LAS COSAS SIEMPRE TRAEN UN TRASFONDO GENIAL ..
BUENO SALUDOS Y SUERTE

Florian said...

Excellent realization with this game of bubbles and oppozition of warm and cold colors.

don said...

A fine, noveo composition with lots of eye-catching power. Well done.

Mingo said...

Excelente imagen, una fotografia muy original y con muy buena luz. Saludos!

Imaginerf said...

Aquilo dá desejo de beber!
Muito bom :-)
Um Abraço :-)

blindness said...

Interessante a ideia, e muito boa a definição da imagem... Pelo que percebo, sem flash, mas com recurso a uma iluminação adicional, o que me provoca a curiosidade de perceber como se mantém aquele fundo negro... Mas longe de mim querer ver aqui revelados os segredos! Apenas partilhar a curiosidade que me fica. :)

Château-Gontierdailyphoto said...

Very nice photo blog - I add it to my favorit list on my own blog.

badala said...

Muito criativa. Boa ideia.

inès said...

Cool, mais attention au décollage ;o)

Regis said...

Love this macro shot with all the bubbles going upwards. Cool capture !

Still said...

Nce image very well composed!

L.Reis said...

Blindness: De facto não usei flash e a iluminação da "coisa" não foi um momento pacífico, pq não foi à primeira que consegui o efeito desejado...ainda bem que não tenho que revelar os meus segredos UFF!!! :D:D

Remus said...

Aqui está outra excelente ideia.
Uma ideia simples, mas de um resultado surpreendentemente, ou não, fantástico.
Parabéns.